Τσιγάρο και πολιτικοί και γαμημένη κρίση

Δεν έβρισκα τον τρόπο     http://youtu.be/3UdZYLPNxNI
Να το κόψω το ρημάδι
Που μ'έχει καταστήσει
Όρθιο απολειφάδι
Κι όταν δεν είχα ευρώ
Μ'αξιοπρέπεια να το πάρω
Του έβαζα και φέσι
Του ανθρώπου για το τσιγάρο
Και ήρθε η άσπρη μέρα
που δεν ήμουνα σωστή

στην ημερομηνία εξόφλησης
που του'χα πει
και μάλλον φορτωμένος
μου πετάει λίγο πριν φύγω
δε θα καθυστερείς
γιατί το κέρδος μου είναι λίγο
και με πιασαν τα κλάμματα
πως μ'εχουν καταντήσει
τσιγαρο και πολιτικοι
και γαμημένη κρίση
και πήρα την απόφαση
αφού τ'άλλα δεν τα ορίζω
κι αν δεν το κόψω το άθλιο
αν δεν έχω να μην καπνίζω
Να'μουνα γλύπτης τζάμπα
Ανδριάντες να σου στήνω
Ήμουν φερέγγυος άνθρωπος
Και λέω να ξαναγίνω
Σ'ευχαριστώ μου θύμησες
Πως μ'εχουν καταντήσει
Τσιγαρο και πολιτικοί
Και γαμημένη κρίση
Μη με παρεξηγείς και μένα
Απλώς μου βάζω φάρο
Κι αν δεν το κόψω το άθλιο
Αν δεν έχω να μην το πάρω.

Στίχοι,μουσική ,ερμηνεία

Λένα Ιωάννου

πιο κάτω δε γίνεται.

 http://mousikaperasmata.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου