Αγάπη είναι-Στίχοι Χρήστος Πεντεδήμος Μελωδία ,ερμηνεια Λένα Ιωάννου



Αγάπη !
Ποιος ορισμός με διαλαλεί ; / ποιο άρωμα μου πνέει ;
ποια μελωδία απαλή / και ποια η ώρα η καλή
για την Αγάπη λέει ;


Αγάπη,
είναι του πένητα η στοργή, / τ' αρρώστου η προστασία,
του νικητή η ανακωχή, / και του δυνάστη η οργή
που γίνεται θυσία...

Αγάπη,
είναι ο πόθος κι ο καημός / σ' όσα μου έχουν λείψει,
κι είναι στα μύχια πειρασμός / μα δεν υπάρχει κολασμός
που να προσφέρει τύψη..

Αγάπη,
είναι η συμπάθεια η απλή / σ' όσα δεν μου αγγίζουν !
και δεν χρωστάω επιβουλή / με φρενιασμένη την οπλή
σ' αυτούς που δεν γνωρίζουν.

Αγάπη,
είναι η πίστη στο Θεό / -που πάντα με διέπει-
και κάθε ήθος γηραιό / που μου κρατάει στερεό
το «θέλω» και το «πρέπει».

Αγάπη,
είν' του ανέμου η πνοή / που απαλά μ΄ αγγίζει
σαν ένα τρυφερό φιλί / μια μαγεμένη ανατολή
που πόθους μου χαρίζει...

Αγάπη,
είναι το πάθος για ζωή / που μέσα μου ξυπνάει
σαν της καρδιάς μου η θροή / με λάβαρο «παρακοή»
το σφρίγος μου μετράει.

Στίχοι Χρήστος Πεντεδήμος
Μελωδία ,ερμηνεια Λένα Ιωάννου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου