φτιάχνω μουσική τις εκδοχές μου-στιχοι Λενα Κατσιμαντου Ιωαννου


Δεν μου μάθαν το πεντάγραμμο στο ωδείο
λεν πως φαίνεται σε κάθε μου τραγούδι
όλα τα 'ζησα την ώρα που 'πα αντίο
και κατάπια της μελάνης το δοχείο

οι δικοί μου αγαπημένοι ανησυχήσαν
κάτι είπαν μεταξύ τους...δε θυμάμαι...
τι είναι ο άνθρωπος ...τι είναι το μυαλό του...
τι του ορίζει καθενός το ριζικό του...

Στίχους έχω των ματιών μου τις εικόνες
κι οι δυνάμεις μου ευτυχώς ακολουθούνε
όλα τα άλλα τα ταιριάζει η ζωή
όλα τα 'χει σε πλεόνασμα η γη

Ήχους έχω όλα ακούγονται στον κόσμο
όλα έχουν μια ροή μοναδική
και το βήμα του ανθρώπου είναι ρυθμός
και το πέταγμα της μέλισσας ρυθμός

έτσι λέω εγώ...μπορεί και να 'χω λάθος
και βαθειά να είμαι όπως πάντα νυχτωμένη
που προτείνω ότι υπάρχει στις χορδές μου
και που φτιάχνω μουσική τις εκδοχές μου



Δημοσιευτηκε στην προσωπικη μου σελιδα
https://www.facebook.com/lena.ioannou.77?ref=ts&fref=ts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου